понедельник, 1 октября 2018 г.

Педагогічна практика. День двадцятий (01.10.18)

Почався п'ятий тиждень педагогічної практики. Ми усі з нетерпінням чекали його, оскільки після проведеного у п'ятницю першого уроку з алгебри загорілися бажанням проводити ще уроки, спілкуватися з дітьми, удосконалювати свої навички проведення уроків. 

Сьогодні я відвідала урок алгебри в 11-Б класі. Діти продовжують вивчати логарифми та їх властивості. Для перевірки глибини вивчення властивостей вчитель викликала трьох учнів до дошки та сказали їм виписати по пам`яті всі властивості, тих хто не міг впоратись із задачею вона садила на місця і викликала нових учнів поки всі три частини дошки не були правильно заповнені. Далі, останню частину двох уроків учні розв’язували прави, щоб відпрацювати властивості логарифмів та довести їх використання до автоматизму. Спершу учні ще відчували невпевненість та потребували допомоги вчителя, але з кожною наступною вправою робота вчитель зводилась до виправлення механічних помилок. Відмінники отримали індивідуальну роботу по своїм можливостям. Діти добре потренувались. А з тими, хто не вивчив правила на перерві я провела виховну бесіду, де пояснила важливість вивчення даних правил і навчання загалом. Я наголосила на тому, що якщо вони не будуть знати елементарні властивості, то далі буде ще важче, а оскільки вони ще здають ЗНО з математики, то їм тим паче потрібно приділяти увагу таким моментам, щоб отримати гарний результат.

Я продовжую готуватися до проведення свого уроку у четвер, а також сьогодні я почала писати психолого-педагогічну характеристику класу - загальні відомості, такі як рівень  дисципліни,  успішність,  вихованість,  згуртованість колективу та своєрідність  соціально-психологічної  структури  класу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий