Сьогодні день присвячений урокам інформатики і алгебри, оскільки як я, так і моя колега-практикантка Оксана Олександрівна, повинні провести уроки з теми "Поняття мови програмування, програмного коду, середовище розробки програм, компілятора. Поняття програми як автоматизованої системи". Ми взяли за основу мову програмування Pascal і середовища програмування Lazarus.
Діти мали змогу продемонструвати свої знання, які вони отримали за рік вивчення дисципліни програмування. На першому етапі я провела актуалізацію, учні пригадали основні теоретичні моменти розділу «Основи алгоритмізації» та ми розпочали розв’язувати задачі. Перша задача на пошук помилок в програмному коді була направлена на розвиток уважності та акуратності учнів. Далі я запропонувала деякі прикладні задачі, які можна було розв’язати за допомогою Pascal, тим самим виховувала інтерес до інформатики. Задачі були різного рівня складності, щоб учні з різним рівнем знань мали змогу розв’язувати задачі. Робота проходила таким чином — один з учнів виходив до дошки та записував програмний код, а інші розв’язували задачу на місцях та мали змогу звірятися із дошкою. В кінці уроку була проведена рефлексія, за допомогою якої я дізналась на що треба звернути увагу на наступному уроці. Діти отримали домашнє завдання та дізнались оцінки за роботу.
Також я відвідувала урок в 11-А, який провела Оксана Олександрівна. Розпочався урок з актуалізації опорних знань у формі опитування: вчитель запитувала які мови програмування учні знанють, які вивчали. Далі перейшли безпосередньо до роботи з мовою програмування Pascal та середовища програмування Lazarus. Оскільки учні вже вивчали цю мову, то першим завданням було відшукати помилки в коді програми, ця задача була направлена на повторення основних моментів синтаксису мови Pascal та розвиток уважності учнів. Наступні задачі потребували вже написання коду програми: один учень працював біля дошки, а інші на місцях за комп'ютерами. Оксана Олександрівна контролювала діяльність учнів і допомогала їм в разі необхідності. Для зосередження уваги вчитель змінювала інтонацію та наголошувала на основних моментах. Дуже гарним було те, що Олена Анатоліївна проводила міжпредметні зв'язки: були присутні математичні та фізичні задачі. В кінці уроку була проведена рефлексія, з відповідей учнів можна зробити висновок, що урок їм сподобався. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці. Загалом урок пройшов добре.
Також сьогодні я провела урок "Логарифмічна функція та її властивості" в 11-Б класі.Заняття проходило у швидкому темпі, діти дуже добре схоплювали теми та були активними. Я використовувала такі види діяльності як фронтальне опитування, групова робота та самостійна робота. Розповідаючи новий матеріал я намагалась задіяти якумога більше видів пам'я ті: образну, рухову, словесно-логічну, тобто подавала матеріал у вигляді графіків, словесних та фрмульних означеь, пропонувала запа'ятовувати розташування графіків по пальцях. При введенні графіка функції логарифмічної фуункції відчуваю, що треба було не тільки намалювати сам графік, а й таблицю з точками, оскільки на слух не всі діти сприйняли та обробили інформацію. Загалом уроки пройшли добре, учні впорались з усіма запланованими завданнями та на етапі рефлексії виявилось, що можна було пропонувати завдання більш складного рівня. Про гарний рівень засвоєння матеріалу говорять також оцінки, що учні отримали на уроці, ні у кого не має меньше дев'яти балів. Загалом я дуже задоволена роботою на уроці.
Діти мали змогу продемонструвати свої знання, які вони отримали за рік вивчення дисципліни програмування. На першому етапі я провела актуалізацію, учні пригадали основні теоретичні моменти розділу «Основи алгоритмізації» та ми розпочали розв’язувати задачі. Перша задача на пошук помилок в програмному коді була направлена на розвиток уважності та акуратності учнів. Далі я запропонувала деякі прикладні задачі, які можна було розв’язати за допомогою Pascal, тим самим виховувала інтерес до інформатики. Задачі були різного рівня складності, щоб учні з різним рівнем знань мали змогу розв’язувати задачі. Робота проходила таким чином — один з учнів виходив до дошки та записував програмний код, а інші розв’язували задачу на місцях та мали змогу звірятися із дошкою. В кінці уроку була проведена рефлексія, за допомогою якої я дізналась на що треба звернути увагу на наступному уроці. Діти отримали домашнє завдання та дізнались оцінки за роботу.
Також я відвідувала урок в 11-А, який провела Оксана Олександрівна. Розпочався урок з актуалізації опорних знань у формі опитування: вчитель запитувала які мови програмування учні знанють, які вивчали. Далі перейшли безпосередньо до роботи з мовою програмування Pascal та середовища програмування Lazarus. Оскільки учні вже вивчали цю мову, то першим завданням було відшукати помилки в коді програми, ця задача була направлена на повторення основних моментів синтаксису мови Pascal та розвиток уважності учнів. Наступні задачі потребували вже написання коду програми: один учень працював біля дошки, а інші на місцях за комп'ютерами. Оксана Олександрівна контролювала діяльність учнів і допомогала їм в разі необхідності. Для зосередження уваги вчитель змінювала інтонацію та наголошувала на основних моментах. Дуже гарним було те, що Олена Анатоліївна проводила міжпредметні зв'язки: були присутні математичні та фізичні задачі. В кінці уроку була проведена рефлексія, з відповідей учнів можна зробити висновок, що урок їм сподобався. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці. Загалом урок пройшов добре.
Також сьогодні я провела урок "Логарифмічна функція та її властивості" в 11-Б класі.Заняття проходило у швидкому темпі, діти дуже добре схоплювали теми та були активними. Я використовувала такі види діяльності як фронтальне опитування, групова робота та самостійна робота. Розповідаючи новий матеріал я намагалась задіяти якумога більше видів пам'я ті: образну, рухову, словесно-логічну, тобто подавала матеріал у вигляді графіків, словесних та фрмульних означеь, пропонувала запа'ятовувати розташування графіків по пальцях. При введенні графіка функції логарифмічної фуункції відчуваю, що треба було не тільки намалювати сам графік, а й таблицю з точками, оскільки на слух не всі діти сприйняли та обробили інформацію. Загалом уроки пройшли добре, учні впорались з усіма запланованими завданнями та на етапі рефлексії виявилось, що можна було пропонувати завдання більш складного рівня. Про гарний рівень засвоєння матеріалу говорять також оцінки, що учні отримали на уроці, ні у кого не має меньше дев'яти балів. Загалом я дуже задоволена роботою на уроці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий