Сьогодні я проводила урок алгебри у своєму класі на тему "Логарифмічні нерівності". З цієї ж теми Оксана Олександрівна проводила урок у 11-А класі. Мій урок розпочався відразу з етапу розв’язування задач та оскільки тема «Логарифмічні нерівності» є новою для дітей, то я намагалась задіяти різни види пам`яті дітей та пояснювала матеріал словесно, виділяла схеми, за допомогою яких можна розв’язувати різні види нерівностей, змушувала дітей виділяти логічні зв’язки самостійно. Для кращого засвоєння нового матеріалу я застосовувала зоровий, слуховий та цифровий канали сприйняття інформації. Також наголосила, що логарифмічні нерівності важко опанувати без ґрунтовної підготовки та практики, тому діти відповідально підійшли до нової та теми, добре тримали дисципліну та активно задавали питання у незрозумілі моменти, проявляли інтерес до навчання.
На дошці була намальована схема розв'язання логарифмічних нерівностей, а тому діти весь урок могли користуватися нею.
При розв’язуванні нерівностей я допомагала учням у пошуку методу розв’язування, виправляла помилки, зупинялась та наголошувала на складних моментах. Оскільки група не надто велика, я мала змогу приділити увагу кожному. Перед дзвінком діти підвели підсумок уроку та отримали домашнє завдання. Поставлена мною мета уроку була досягнена.
Також був проведений єдиний урок "Дніпропетровщина: минуле, сьогодення та майбутнє". День пройшов дуже продуктивно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий