Підходить до кінця вже шостий тиждень педагогічної практики. Я продовжую відвідувати уроки студентів-практикантів та проводити власні уроки.
Сьогодні я була присутньою на уроці геометрії у 9-В класі. Урок проводила Еліна Сергіївна, тема -"Формули для знаходження площ чотирикутників". Це був урок засвоєння та застосування знань. Спочатку Еліна розповіла теоретичний матеріал з поданої теми, застосовуючи приклади з нашого життя. Та, зрозумівши що діти володіють матеріалом, почати розв’язувати задачі. Учні дуже вправно впорались із задачами, поводили себе активно, завжди були бажаючи на відповідь біля дошки.
Далі на учнів 11-Б класу чекав урок у алгебри, де вони мали писати самостійну роботу. Вчитель на початку уроку відразу, без зволікань роздала листочки для самостійних, записала на дошці завдання та учні приступили до роботи. Оскільки діти заздалегідь були попереджені про самостійну і мали підготуватись до неї, тим паче тренувальні вправи були запропоновані у якості домашнього завдання, то етап актуалізації був пропущений. Самостійна з теми «Розв’язування логарифмічних рівнянь» містила 5 рівнево диференційованих завдань та була розрахована на 30 хвилин, в ній містились зава дання які можна було розв’язати за означенням логарифму, методом заміни, потенціювання та зведення до однієї основи. Після самостійної роботи розпочався етап розв’язування задач, де вчитель пропонувала задачі підвищеного рівня складності зі збірника підготовки ЗНО, і беручи до уваги той факт, як учні розв’язували дані задачі, я маю думку, що самостійна написана щонайменше на достатньому рівні. Домашнє завдання учні отримали знову не з книжки, а зі збірника підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, щоб запобігати списування з готових домашніх завдань.
Наступний урок проводила я з теми "Системи логарифмічних рівнянь". Під час уроку переважала фронтальна форма роботи навчальної діяльності, а біля дошки учні працювали по одному, по двоє і, навіть, по троє. Необхідно зауважити, що я намагалася підтримувати дисципліну та, відповідно, робочу атмосферу у класі, слідкувала за записами учнів не тільки біля дошки, а й на місцях.
Сьогодні я була присутньою на уроці геометрії у 9-В класі. Урок проводила Еліна Сергіївна, тема -"Формули для знаходження площ чотирикутників". Це був урок засвоєння та застосування знань. Спочатку Еліна розповіла теоретичний матеріал з поданої теми, застосовуючи приклади з нашого життя. Та, зрозумівши що діти володіють матеріалом, почати розв’язувати задачі. Учні дуже вправно впорались із задачами, поводили себе активно, завжди були бажаючи на відповідь біля дошки.
Далі на учнів 11-Б класу чекав урок у алгебри, де вони мали писати самостійну роботу. Вчитель на початку уроку відразу, без зволікань роздала листочки для самостійних, записала на дошці завдання та учні приступили до роботи. Оскільки діти заздалегідь були попереджені про самостійну і мали підготуватись до неї, тим паче тренувальні вправи були запропоновані у якості домашнього завдання, то етап актуалізації був пропущений. Самостійна з теми «Розв’язування логарифмічних рівнянь» містила 5 рівнево диференційованих завдань та була розрахована на 30 хвилин, в ній містились зава дання які можна було розв’язати за означенням логарифму, методом заміни, потенціювання та зведення до однієї основи. Після самостійної роботи розпочався етап розв’язування задач, де вчитель пропонувала задачі підвищеного рівня складності зі збірника підготовки ЗНО, і беручи до уваги той факт, як учні розв’язували дані задачі, я маю думку, що самостійна написана щонайменше на достатньому рівні. Домашнє завдання учні отримали знову не з книжки, а зі збірника підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, щоб запобігати списування з готових домашніх завдань.
Наступний урок проводила я з теми "Системи логарифмічних рівнянь". Під час уроку переважала фронтальна форма роботи навчальної діяльності, а біля дошки учні працювали по одному, по двоє і, навіть, по троє. Необхідно зауважити, що я намагалася підтримувати дисципліну та, відповідно, робочу атмосферу у класі, слідкувала за записами учнів не тільки біля дошки, а й на місцях.
Також мною був проведений урок інформатики в 11-Б класі, на якому учні писали практичну роботу в середовищі Lazarus.
Комментариев нет:
Отправить комментарий