среда, 3 октября 2018 г.

Педагогічна практика. День двадцять другий (03.10.18)

Як завжди у середу, сьогодні була класна година, на якій відбулась перша репетиція сценки до дня вчителя. Діти вже нарізали музику та познаходили костюми, із реквізиту залишилась ще пара речей. Учні працюють дуже злагоджено можливо тому що участь у даній самодіяльності не примусова. Також ініціативна група класу вирішила взяти у вчителів інтерв'ю про їх цікаві захоплення та показати роботу на день вчителя. Робта кипить повним ходом.
Сьогодні я також була присутньою на уроці алгебри в 11-А класі. Його проводила моя одногрупниця Оксана Олександрівна. Тема уроку "Логарифмічна функція". Актуалізацію було проведено за допомогою математичного диктанту, після чого діти записали означення і приклади логарифмічної функції а потім Оксана організувала роботу біля дошки - учні виходили по черзі ланцюжком. Учні активні, уважні, видно, що добре сприймають матеріал. Мета уроку була досягнена.

Також я провела свій перший урок з інформатики у 11-Б класі на тему "Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об'єктів"Спершу я провела актуалізацію знань та перевірила чи відрізняють діти інформаційну і матеріальну моделі. Спочатку виникли труднощі, але після проговорення означення та декількох прикладів учні зорієнтуватись і далі ми перейшли до практичної роботи, де потрібно було відтворити текстову, графічну і структурну модель кімнати та розрахувати потрібну кількість шпалерів. 
Ми поступово з усіма створювала по одній моделі, я ходила по класу слідкувала за роботою та допомагала, якщо було потрібно. Разом ми знайшли формулу по якій розраховувати потрібну кількість шпалерів, дана робота не викликала труднощів. При побудові графічної моделі деякі учні продемонстрували неабиякі творчі здібності та фантазію, що я потім врахувала при виставлені оцінок. На уроці панувала робоча атмосфера та відмінна дисципліна.

В кінці шкільного дня я поспілкувалася з учнями на тему "Як готуватись до зовнішнього незалежного оцінювання". Я запропонувала дітям поради педагогів, які розказують що треба робити, щоб скласти ЗНО. Також розповіла про правила запам'ятовування та запропонувала вправи на тренування пам'яті, може данна інформація знадобиться учням і при навчанні. Діти уважно слухали та охоче розповіли про свої прийоми запам'ятовування. Виховний захід пройшов вдало.



Комментариев нет:

Отправить комментарий