Сьогодні на класній годині я провела бесіду з учнями на тему "Шукаємо вихід із сміттєвих лабіринтів", мета якої - формувати активну соціальну позицію; виховувати екологічну культуру особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю. Разом з учнями обговорювали питання: чи є вихід із сміттєвих лабіринтів у нашому місті? Я закликала всіх одинадцятикласників стати в ряди екологічної варти.
Також сьогодні я відвідала урок фізики і мені дуже сподобався прийом самоопитування. Декілька учнів самі собі задавали шість питань з домашнього параграфа і давали на них відповіді, після вчитель їх корегував та виставляв оцінку. А в цей же момент біля дошки за бажанням інші учні розв'язував задачі з домашньої роботи. Таким чином всі готуються до теорії, тому що ніхто не знає хто буде брати участь у самоопитуванні, і також перевіряються домашні вправи. Цікаво було б спробувати такий прийом наприклад на геометрії.
В кінці дня я розробляла конспект уроку геометрії, який я буду проводити у понеділок, обговорила його з вчителем геометрії Оленою Олександрівною.
Також сьогодні я відвідала урок фізики і мені дуже сподобався прийом самоопитування. Декілька учнів самі собі задавали шість питань з домашнього параграфа і давали на них відповіді, після вчитель їх корегував та виставляв оцінку. А в цей же момент біля дошки за бажанням інші учні розв'язував задачі з домашньої роботи. Таким чином всі готуються до теорії, тому що ніхто не знає хто буде брати участь у самоопитуванні, і також перевіряються домашні вправи. Цікаво було б спробувати такий прийом наприклад на геометрії.
В кінці дня я розробляла конспект уроку геометрії, який я буду проводити у понеділок, обговорила його з вчителем геометрії Оленою Олександрівною.
Комментариев нет:
Отправить комментарий