Сьогодні ми відвідали урок геометрії у 9-В класі, який проводила наша колега-практикантка Еліна Сергіївна. Тема уроку- "Розвязування трикутників".
На першому етапі була проведена актуалізація опорних знань і умінь у формі фронтального опитування, діти на достатньому рівні засвоїли теоретичний матеріал теми та добре відповідали на питання, якщо і виникали труднощі, то Еліна Сергіївна створювала проблемні ситуації для їх подолання. На етапі розв’язування задач дітям були запропоновані заздалегідь підібрані задачі до розв’язання. Весь урок вчитель допомагала дітям своїми порадами та в кінці задачі завжди підводила підсумок, аналізуючи кожен етап, щоб всім було зрозуміло. В кінці уроку була проведена рефлексія та задане домашнє завдання. Еліна Сергіївна дуже детально пояснила принцип роботи з домашніми вправами, звернула увагу на потрібні моменти. Також на уроці панувала гарна дісципліна, що налаштовувало на плідну працю. Я вважаю, що урок пройшов добре, незважаючи на те, що це перший урок Еліни. Після уроку ми разом з вчителем проаналізували цей урок і виявили, що мета уроку була досягнута, а це найголовніше.
На першому етапі була проведена актуалізація опорних знань і умінь у формі фронтального опитування, діти на достатньому рівні засвоїли теоретичний матеріал теми та добре відповідали на питання, якщо і виникали труднощі, то Еліна Сергіївна створювала проблемні ситуації для їх подолання. На етапі розв’язування задач дітям були запропоновані заздалегідь підібрані задачі до розв’язання. Весь урок вчитель допомагала дітям своїми порадами та в кінці задачі завжди підводила підсумок, аналізуючи кожен етап, щоб всім було зрозуміло. В кінці уроку була проведена рефлексія та задане домашнє завдання. Еліна Сергіївна дуже детально пояснила принцип роботи з домашніми вправами, звернула увагу на потрібні моменти. Також на уроці панувала гарна дісципліна, що налаштовувало на плідну працю. Я вважаю, що урок пройшов добре, незважаючи на те, що це перший урок Еліни. Після уроку ми разом з вчителем проаналізували цей урок і виявили, що мета уроку була досягнута, а це найголовніше.
Також ми відвідували уроки алгебри і геометрії в 11-х класах. На останньому учні в темі "Многогранник" вивчають піраміду. Урок був присвячений розв'язанню задач на знаходження площі бічної поверхні в правильній та неправильній піраміді. Таким чином, вчитель пояснила, що такі задачі допомагають навчились бачити різницю між цими видами пірамід.
В кінці дня я провела інформаційну годину на тему "Право людини на життя, свободу та недоторканність".
Комментариев нет:
Отправить комментарий