На календарі 5 жовтня, в усіх школах країни сьогодні педагоги святкують День Вчителя. В цей день є нагода приділити увагу вчителям, висловивши їм свою подяку в словах, вчинках або подарувавши подарунок. Кожному вчителю без винятку сьогодні приємно, адже в цей день діти прийшли, одягнені в святкову фору і принесли букети квітів. Атмосфера не тільки у класі, а й у школі була дуже святкова, діти бігали вітали вчителів зі святом та були дуже заклопотані на перервах. Ми теж привітали наших вчителів-предметників і класних керівників з їх професійним святом.
Свято святом, а навчання ніхто не відміняв. День розпочався з того, що я проводила урок алгебри в 11-Б класі, ми з учнями вивчали тему "Логарифмічні рівняння". Сьогодні ми розібрали такі методи розв'язування логарифмічних рівнянь як підстановка та логарифмування, а також учні навчились розв'язувати системи логарифмічних рівнянь. Я залучала учнів до розв'язування задач високого рівня складності, але хочу відмітити, що тема дається дітям дуже добре, вони практично без помилок розв'язували рівняння, інколи були технічнічні помилки, але я їх корегувала. Також я залучала до плідної роботи на уроці тих учнів, хто був відсутній на минулому уроці, але завзяки вдало проведеній актуалізації, їм не було складно включитись у роботу. Уроки пройшли у швидкому темпі, ми встигли розв'язати всі заплановані вправи. На етапі рефлексії виявилось, що учні добре засвоїли тему та готові писати самостійну роботу у п'ятницю. Про рівень засвоєння теми також говорять гарні оцінки, що діти отримали на уроці. На домашнє завдання я підібрала учням вправи, які допоможуть при підготовці до самостійної. Сподіваюся на добрі результати.
В кінці дня в актовій залі відбувся святковий концерт, в якому взяли участь діти різних класів, у тому числі й одинадцяті класи. Ось так закінчився п'ятий тиждень нашої практики - жваво, продуктивно, цікаво і весело!
Свято святом, а навчання ніхто не відміняв. День розпочався з того, що я проводила урок алгебри в 11-Б класі, ми з учнями вивчали тему "Логарифмічні рівняння". Сьогодні ми розібрали такі методи розв'язування логарифмічних рівнянь як підстановка та логарифмування, а також учні навчились розв'язувати системи логарифмічних рівнянь. Я залучала учнів до розв'язування задач високого рівня складності, але хочу відмітити, що тема дається дітям дуже добре, вони практично без помилок розв'язували рівняння, інколи були технічнічні помилки, але я їх корегувала. Також я залучала до плідної роботи на уроці тих учнів, хто був відсутній на минулому уроці, але завзяки вдало проведеній актуалізації, їм не було складно включитись у роботу. Уроки пройшли у швидкому темпі, ми встигли розв'язати всі заплановані вправи. На етапі рефлексії виявилось, що учні добре засвоїли тему та готові писати самостійну роботу у п'ятницю. Про рівень засвоєння теми також говорять гарні оцінки, що діти отримали на уроці. На домашнє завдання я підібрала учням вправи, які допоможуть при підготовці до самостійної. Сподіваюся на добрі результати.
А ще я відвідала урок геометрії в 9-В класі, який провела Еліна Сергіївна та урок алгебри в 11-А, його провела Оксана Олександрівна. Мушу зазначити, що з кожним новим уроком дівчата помітно набираються досвіду, проводять уроки все краще і краще. Зокрема хочу виділити Еліну. Вона поводиться вже дуже впевнено, налагодила контакт з дітьми, а тому і діти доброзичливо ставляться до неї, слухають уважно.
Після уроків я провела для учнів невелику лекцію на тему "Пізнавальні процеси особистості й умови її розвитку", метою якої було пояснити умови та шляхи розвитку навчально-пізнавальних здібностей, мисленнєвої діяльності, виховувати усвідомлення значення уваги, пам’яті у житті та навчанні. Я вважаю, що ця тема особливо корисна для одинадцятикласників.
Комментариев нет:
Отправить комментарий