Настав останній день нашої активної педагогічної практики у школі! Емоції переповнюють - сьогодні хочеться якнайдовше затриматись в школі, тому ми були присутні майже на усіх уроках наших вчителів-предметників.
Спочатку я була присутня на уроці геометрії. Після фронтального опитування, Олена Олександрівна запропонувала різнорівневі задачі. А між задачами підготувала окремі тестові завдання с ЗНО і наголосила на тому, що тепер практично на кожному уроці діти будуть для розминки розв'язувати подібні тести. Даний метод підготовки не тільки цікавий, а й дієвий, оскільки тренування учням потрібно. Для підтримки дисципліни вчитель залучала порушників до плідної роботи, а не підвищувала голос на них за розмови та відволікання, можливо саме через такий підхід у учнів і вчителя доволі теплі відносини.
На другому уроці вчителем алгебри Тетяною Володимирівною була запланована робота над знаходженням учнями первісної, де учні ще раз повторили таблицю первісних за допомогою фронтального опитування на етапі актуалізації знань, а потім застосовували свої знання на практиці. Оскільки вчитель знає індивідуальні особливості кожного учня, то вона викликала до дошки на різні приклади учнів, у яких є проблеми з конкретними випадками. Таким чином на уроці мав місце особистісно орієнтований підхід до навчання. Якщо комусь не вдавалось розв’язати рівняння біля дошки, то до роботи залучались інші учні, робота яких полягала у тому, що вони намагались задавати навідні питання. Таким чином учні розвивали пам`ять, логічне мислення та вміння правильно висловлювати думки. В кінці уроку вчитель провела рефлексію, де учні мали змогу ще раз поміркувати про свої сильні та слабкі сторони та отримали домашнє завдання, яке допоможе дітям подолати труднощі під час подальшого вивчення теми.
Ми дуже вдячні нашим вчителям-предметникам за підтримку, розуміння, за надану можливість спостерігати за роботою професіоналів своєї справи і вчитися у них. Також нам дуже пощастило з дітьми - вони активні, цілеспрямовані і добре вмотивовані, що, звісно, полегшило нам роботу з ними. В кінці дня ми попрощалась з вчителями-предметниками, зі своїми класами, подякували їм за допомогу в практиці та за приємні враження і побажали успіхів в майбутньому.
Мушу зазначити, що ця практика була надзвичайно емоційною, цікавою, а також корисною для майбутньої роботи вчителем.
Зараз нас чекає практика у ВНЗ, тож бажаю всім успіху!!!
Спочатку я була присутня на уроці геометрії. Після фронтального опитування, Олена Олександрівна запропонувала різнорівневі задачі. А між задачами підготувала окремі тестові завдання с ЗНО і наголосила на тому, що тепер практично на кожному уроці діти будуть для розминки розв'язувати подібні тести. Даний метод підготовки не тільки цікавий, а й дієвий, оскільки тренування учням потрібно. Для підтримки дисципліни вчитель залучала порушників до плідної роботи, а не підвищувала голос на них за розмови та відволікання, можливо саме через такий підхід у учнів і вчителя доволі теплі відносини.
На другому уроці вчителем алгебри Тетяною Володимирівною була запланована робота над знаходженням учнями первісної, де учні ще раз повторили таблицю первісних за допомогою фронтального опитування на етапі актуалізації знань, а потім застосовували свої знання на практиці. Оскільки вчитель знає індивідуальні особливості кожного учня, то вона викликала до дошки на різні приклади учнів, у яких є проблеми з конкретними випадками. Таким чином на уроці мав місце особистісно орієнтований підхід до навчання. Якщо комусь не вдавалось розв’язати рівняння біля дошки, то до роботи залучались інші учні, робота яких полягала у тому, що вони намагались задавати навідні питання. Таким чином учні розвивали пам`ять, логічне мислення та вміння правильно висловлювати думки. В кінці уроку вчитель провела рефлексію, де учні мали змогу ще раз поміркувати про свої сильні та слабкі сторони та отримали домашнє завдання, яке допоможе дітям подолати труднощі під час подальшого вивчення теми.
Ми дуже вдячні нашим вчителям-предметникам за підтримку, розуміння, за надану можливість спостерігати за роботою професіоналів своєї справи і вчитися у них. Також нам дуже пощастило з дітьми - вони активні, цілеспрямовані і добре вмотивовані, що, звісно, полегшило нам роботу з ними. В кінці дня ми попрощалась з вчителями-предметниками, зі своїми класами, подякували їм за допомогу в практиці та за приємні враження і побажали успіхів в майбутньому.
Мушу зазначити, що ця практика була надзвичайно емоційною, цікавою, а також корисною для майбутньої роботи вчителем.
Зараз нас чекає практика у ВНЗ, тож бажаю всім успіху!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий