На цьому тижні в нас дуже багато роботи - треба завершити всі свої уроки, виховні години, оформити документацію, дописати характеристику класу з урахуванням проведеного соціометричного дослідження.
Сьогодні я відвідала урок алгебри вчителя-предметника Тетяни Володимирівни. Урок почався з організаційного моменту, вчитель мотивувала дітей до вивчення математики та нагадала, що плідна праця - це запорука успішної здачі ЗНО. Далі за допомогою фронтального опитування діти пригадали основні поняття, що знадобляться при розв'язуванні задач на контрольній роботі. Вчитель на уроці пропонувала завдання різного рівня складності та встигала наглядати за всім класом при розвязуванні задач. Іноді задля підтримки дисципліни Тетяна Володимирівна підвищувала голос та влаштовувала мозковий штурм, таким чином учні повторюють теоретичний матеріал теми та вчаться працювати в нестандартних умовах, долаючи стресові ситуації. Наприкінці уроку була проведена рефлексія та задано домашнє завдання.
Далі на учнів чекали два уроку з української мови. Вчитель використовувала роздруковані тексти с завданням, які розміщувала на дошці, схеми та таблиці з правилами, таким чином не витрачався час на записи на дошці. На уроці учні повторювали норми мовлення і мови, і хоч тема вже пройдена, труднощі виникали при написанні транскрипції, але здебільшого учні показували ґрунтовні знання, тому вчитель вирішила дати діагностичну контрольну роботу на наступному уроці.
Сьогодні я відвідала урок алгебри вчителя-предметника Тетяни Володимирівни. Урок почався з організаційного моменту, вчитель мотивувала дітей до вивчення математики та нагадала, що плідна праця - це запорука успішної здачі ЗНО. Далі за допомогою фронтального опитування діти пригадали основні поняття, що знадобляться при розв'язуванні задач на контрольній роботі. Вчитель на уроці пропонувала завдання різного рівня складності та встигала наглядати за всім класом при розвязуванні задач. Іноді задля підтримки дисципліни Тетяна Володимирівна підвищувала голос та влаштовувала мозковий штурм, таким чином учні повторюють теоретичний матеріал теми та вчаться працювати в нестандартних умовах, долаючи стресові ситуації. Наприкінці уроку була проведена рефлексія та задано домашнє завдання.
Далі на учнів чекали два уроку з української мови. Вчитель використовувала роздруковані тексти с завданням, які розміщувала на дошці, схеми та таблиці з правилами, таким чином не витрачався час на записи на дошці. На уроці учні повторювали норми мовлення і мови, і хоч тема вже пройдена, труднощі виникали при написанні транскрипції, але здебільшого учні показували ґрунтовні знання, тому вчитель вирішила дати діагностичну контрольну роботу на наступному уроці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий