Почався вже сьомий тиждень нашої педагогічної практики. За попередні тижні ми багато чому навчилися, спостерігаючи за уроками вчителів-предметників та проводячи власні уроки з алгебри, геометрії та інформатики.
Я проводила урок геометрії з теми "Зрізана піраміда. Розв'язування задач" у 11-Б класі. Спершу для перевірки знань було влаштоване фронтальне опитування, а далі за допомогою роздаткового матеріалу були перевірені основні означення теми. Діти отримали листочки з описом означення та повинні були сказати під який термін підходить дане визначення. Після учні дізнались, що сьогодні лише розв’язувати задачі, удосконалювати свої навички розв'язання. Я показала етапи розв’язку різних типів задач з теми на прикладах за допомогою моделей фігур та далі запрошувала дітей до дошки. В кінці уроку я наголосила на тому, що на наступному уроці діти будуть писати самостійну роботу, яка буде містити дагі типи задач та задала параграфи до вивчення. Оцінок діти не отримали, оскільки вони тільки тренувались, а перевірити засвоєння матеріалу вдасться на самостійній. Поставлена мною мета була досягнена, а отже урок пройшов добре.
Також відвідала урок практикантки Оксани Олександрівни з цієї ж теми. Мені дуже сподобалося, як Оксана підтримує дисципліну у класі. Вона проводила урок у сильній групі, а тому підібрала завдання підвищеного рівня складності і мала перевірити рівень засвоєння учнями теми за допомогою невеликого тесту. Урок пройшов на достатньому рівні.
Сьогодні я провела бесіду з учнями на тему "Правила поведінки.Етика спілкування з однокласниками, вчителями, батьками" з метою розширення знань учнів з питань спілкування, щоб дати можливість дітям розібратися в собі з метою корекції своєї поведінки в процесі спілкування; показати красу культурної поведінки і непривабливість безкультур'я, виховувати необхідність культурної поведінки,розвивати мовлення учнів та їхні творчі здібності. Разом з класним керівником ми проговорили, як буде завтра на класній годині відбуватись профорієнтаційний захід.
Я проводила урок геометрії з теми "Зрізана піраміда. Розв'язування задач" у 11-Б класі. Спершу для перевірки знань було влаштоване фронтальне опитування, а далі за допомогою роздаткового матеріалу були перевірені основні означення теми. Діти отримали листочки з описом означення та повинні були сказати під який термін підходить дане визначення. Після учні дізнались, що сьогодні лише розв’язувати задачі, удосконалювати свої навички розв'язання. Я показала етапи розв’язку різних типів задач з теми на прикладах за допомогою моделей фігур та далі запрошувала дітей до дошки. В кінці уроку я наголосила на тому, що на наступному уроці діти будуть писати самостійну роботу, яка буде містити дагі типи задач та задала параграфи до вивчення. Оцінок діти не отримали, оскільки вони тільки тренувались, а перевірити засвоєння матеріалу вдасться на самостійній. Поставлена мною мета була досягнена, а отже урок пройшов добре.
Також відвідала урок практикантки Оксани Олександрівни з цієї ж теми. Мені дуже сподобалося, як Оксана підтримує дисципліну у класі. Вона проводила урок у сильній групі, а тому підібрала завдання підвищеного рівня складності і мала перевірити рівень засвоєння учнями теми за допомогою невеликого тесту. Урок пройшов на достатньому рівні.
Сьогодні я провела бесіду з учнями на тему "Правила поведінки.Етика спілкування з однокласниками, вчителями, батьками" з метою розширення знань учнів з питань спілкування, щоб дати можливість дітям розібратися в собі з метою корекції своєї поведінки в процесі спілкування; показати красу культурної поведінки і непривабливість безкультур'я, виховувати необхідність культурної поведінки,розвивати мовлення учнів та їхні творчі здібності. Разом з класним керівником ми проговорили, як буде завтра на класній годині відбуватись профорієнтаційний захід.
Комментариев нет:
Отправить комментарий