среда, 10 октября 2018 г.

Педагогічна практика. День двадцять сьомий (10.10.18)

Сьогодні я знову проводила урок геометрії з теми "Зрізана піраміда". Оскільки учні вже знайомились з пірамідою раніше, то вже знали деякі поняття з теми і новий матеріал не викликав труднощів. На етапі засвоєння нових знань учні були активними та задавали питання, що допомогло мені добре розібрати всі гострі моменти теми та ні про що не забути. На етапі розв'язування задач учні проявляли себе по-різному, дехто не міг пригадати матеріал минулих навчальних років і через це виникали ускладнення, але ми розібрались з усіма задачами. На уроці я користувалась телевізором і презентацією, де були викладені теоретичні відомості та були присутні слайди з задачами, що нам з учнями потрібно було розв'язати на уроці. Викоритання презентації дуже заощадило час, бо не доводилось пригадувати яка вправа запланована наступною, також підвищувався рівень наочності, на прикладах можно було показати де піраміда та зрізана піраміда зустрічаються у житті. На уроках учні поводили себе активно, допомагали своїм однокласникам,  іноді страждала диципліна, але загалом уроки було проведено добре. Учні отримали домашнє завдання та дізнались свої оцінки наприкінці уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий