понедельник, 22 октября 2018 г.

Педагогічна практика. День тридцять четвертий (22.10.18)

Почався останній тиждень педагогічної практики у школі. 
Сьогодні я провела останній урок з геометрії. Урок був присвячений розв'язуванню задач з теми "Піраміда". Учні продовжують готуватися до контрольної роботи з цієї теми. Спочатку ми з учнями провели актуалізацію опорних знань, повторили основні поняття теми. Після цього залишок уроку присвятили розв'язуванню задач. Темп уроку був досить швидкий, оскільки контрольна складна і вміщує в себе багато різних типів завдань з теми, учням важливо було все повторити, щоб добре написати КР. В кінці уроку підбили підсумки, провели рефлексію, на якій кожен учень висловився з приводу того, що в нього добре виходить, а що ще треба вдосконалювати та повторювати, щоб узагальнити і систематизувати свої знання з теми. Я побажала учням успіху на контрольній роботі. 

Логічним завершенням вивчення теми "Піраміда" було виконане учнями узагальнення і систематизація знань з теми, тож за 2 тижні до цього я запропонувала учням долучитися до виконання навчального проекту "Мистецтво пірамід"Очікуваними результатами виконання учнями проекту було те, що учні повинні:
- формулювати означення піраміди, означення правильної піраміди, її властивості;
- практично використовувати вивчені формули і властивості до розв’язування задач;
- познайомитися з історичними відомостями про піраміду;
- дослідити, як люди використовують піраміди в своїй життєдіяльності;
- навчитися шукати, збирати, узагальнювати інформацію, планувати свою діяльність. Навчальні цілі - формування вміння виступати перед аудиторією, формулювати свої думки коротко і ясно, вміння ілюструвати свої думки, розвиток навичок 21 сторіччя: навичок критичного мислення і вміння вирішувати проблеми; комунікативних навичок та навичок співробітництва; вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички, інформаційної грамотності.

Перш ніж приступити до виконання проекту, запропонувала дітям детальніше ознайомитися з методом проектів, надавши їм буклет та вчительську презентацію. Учні мали викладати усю знайдену інформацію та свої розробки на сайт проекту, шаблон якого я розробляла на 5 курсі разом з одногрупницею Банадою О.С.

Я дала можливість учням розділитися на групи: історики, математики, дизайнери. Кожна група мала своє завдання. Група істориків знаходила цікавинки про "єгипетські піраміди", про міфологію мірамід  і про піраміди в цілому; група математиків знайшла інформацію про розгортки піраміди та виготовила її; група дизайнерів досліджувала інформацію про ювелірні прикраси, які роблять в формі піраміди та як виготовити піраміду з підручних засобів.

Також сьогодні я провела з учнями бесіду з техніки безпеки на тему "Правила поведінки у разі виявлення обірваного електричного дроту". Інформація була  актуальна для дітей, оскільки останні декілька днів погода не радувала, були сильні пориви вітру, які могли б обірвати дроти. Тому ми з учнями повторили правила поведінки у таких ситуаціях, кожен висловив свою думку і привів можливі варіанти поведінки, після чого ми разом обговорили які варіанти правильні, а які ні. Та все ж таки прийшли до висновку, що в таких випадках все залежить від ситуації, тож треба діяти відповідно до неї.

Комментариев нет:

Отправить комментарий