Сьогодні дуже відповідальний і складний день, оскільки я провожу відразу декілька уроків - урок з алгебри та урок інформатики.
Спочатку я провела свій останній урок алгебри у 11-Б на тему "Первісна та її властивості". Ми повторили з учнями тему "Похідна", оскільки її потрібно добре знати, щоб розуміти первісну функції. Потім перейшли до розв'язвання завдань біля дошки - почали з найпростіший прикладів, потрохи ускладнюючи. Темп уроку не досить швидкий, оскільки це нова для учнів тема і я намагалася пояснювати матеріал не кваплячись, щоб усі все зрозуміли. Якщо в ході пояснень та під час розвязання завдань в учнів виникали питання, до роботи долучались інші учні. За декілька хвилин до дзвінка ми ще раз повторили матеріал, провели рефлексію "Я зрозумів..", "Мені було цікаво..", "Я вдосконалю свої навички з..", після чого я повідомила учням домашнє завдання.
Спочатку я провела свій останній урок алгебри у 11-Б на тему "Первісна та її властивості". Ми повторили з учнями тему "Похідна", оскільки її потрібно добре знати, щоб розуміти первісну функції. Потім перейшли до розв'язвання завдань біля дошки - почали з найпростіший прикладів, потрохи ускладнюючи. Темп уроку не досить швидкий, оскільки це нова для учнів тема і я намагалася пояснювати матеріал не кваплячись, щоб усі все зрозуміли. Якщо в ході пояснень та під час розвязання завдань в учнів виникали питання, до роботи долучались інші учні. За декілька хвилин до дзвінка ми ще раз повторили матеріал, провели рефлексію "Я зрозумів..", "Мені було цікаво..", "Я вдосконалю свої навички з..", після чого я повідомила учням домашнє завдання.
Потім я проводила урок інформатики з теми "Поняття операції та виразу. Надання значень виразів змінним". На уроці діти мали дізналися основні правила запису виразів в Lazarus, обчислення та використання виразів. Учні протягом уроку були активними та задавали багато запитань.
Також мною була проведена інформаційна година в 11-Б класі з теми "Характер людини:як він формується", мета якого - розширити уявлення учнів про характер, його вплив на долю людини; спонукати до аналізу вчинків, думок, почуттів і бажання працювати над собою. Ми обговорили, що зустріти людей з однаковісінькими характерами складно. І від цього залежить поведінка людини в різних ситуаціях. А як відомо, кожен наш рух впливає на майбутнє, кожне наше слово може стати вирішальним. Тож, я думаю, виховна година принесла користь одинадцятикласникам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий