Сьогодні ми разом з колегою-практиканткою Оксаною та вчителем алгебри Тетяною Володимирівну обговорювали запланований на п'ятницю урок з теми "Логарифми та їх властивості". Вчитель дала нам багато порад та методичних рекомендацій щодо цього уроку, а також морально підтримала нас, оскільки це наш перший урок на цій практиці.
Також ми відвідали урок алгебри в 11-Б класі. Учні продовжують готуватися до контрольної роботи з теми "Показникові рівняння і нерівності". Урок як завжди почався з перевірки домашнього завдання. Вчитель прийшла до висновку, що з практичною частиною усі учні справилися, але погано володіли теорією, що заважало їм пояснити етапи розв'язання рівнянь і нерівностей при демонстації розв'язання на дошці. Оскільки на наступному уроці діти мають писати самостійну роботу, Тетяна Володимирівна вирішила дати їм можливість потренуватися в розв'язанні схожих завдань. Діти були зацікавлені і вмотивовані, адже хотіли отримати високий бал за самостійну роботу, тому в класі було тихо - всі були зайняті справою- розв'язували нерівності і рівняння, в разі необхідності просили допомоги вчителя, щоб Тетяна Володимирівна щось порадила або підказала. В кінці уроку вчитель провела рефлексію, яка показала, що урок пройшов досить плідно.
На наступному уроці у цьому ж класі, як і обіцялося, було проведено самостійну роботу у два етапи - спочатку тести на окремому аркуші (тести взяті з ЗНО попереднього року) приблизно на 2 хвилини, а потім великий блок з розв'язування рівнянь і нерівностей, що потребував розгорнутої відповіді і вправи на відповідність. Самостійна робота тривала весь урок, але вже за 10 хвилин до кінця уроку майже половина учнів здали свої роботи, що свідчить про високий рівень засвоєння даного матеріалу, а отже і швидкість розв'язання завдань з теми.
Також ми відвідали урок алгебри в 11-Б класі. Учні продовжують готуватися до контрольної роботи з теми "Показникові рівняння і нерівності". Урок як завжди почався з перевірки домашнього завдання. Вчитель прийшла до висновку, що з практичною частиною усі учні справилися, але погано володіли теорією, що заважало їм пояснити етапи розв'язання рівнянь і нерівностей при демонстації розв'язання на дошці. Оскільки на наступному уроці діти мають писати самостійну роботу, Тетяна Володимирівна вирішила дати їм можливість потренуватися в розв'язанні схожих завдань. Діти були зацікавлені і вмотивовані, адже хотіли отримати високий бал за самостійну роботу, тому в класі було тихо - всі були зайняті справою- розв'язували нерівності і рівняння, в разі необхідності просили допомоги вчителя, щоб Тетяна Володимирівна щось порадила або підказала. В кінці уроку вчитель провела рефлексію, яка показала, що урок пройшов досить плідно.
На наступному уроці у цьому ж класі, як і обіцялося, було проведено самостійну роботу у два етапи - спочатку тести на окремому аркуші (тести взяті з ЗНО попереднього року) приблизно на 2 хвилини, а потім великий блок з розв'язування рівнянь і нерівностей, що потребував розгорнутої відповіді і вправи на відповідність. Самостійна робота тривала весь урок, але вже за 10 хвилин до кінця уроку майже половина учнів здали свої роботи, що свідчить про високий рівень засвоєння даного матеріалу, а отже і швидкість розв'язання завдань з теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий