Другий день педагогічної практики. Збираючись до школи я все думала: що ж принесе мені цей день, була в передчутті чогось нового і цікавого. Хотілося якнайшвидше прийти до школи, щоб ближче познайомитись зі своїм класом, з його шкільним життям. Мене не покидало відчуття, що цей день точно не буде сірим і нудним. І я не помилилась.
Відвідавши 4 уроки алгебри в 11-А і у своєму 11-Б класі, я відмітила для себе, що все ж таки як приємно спостерігати за роботою досвідченого педагога. Професіоналізм таких вчителів надихає, змушує вчитися, працювати над собою, щоб не відставати, йти в ногу з сучасністю.
Буквально з перших хвилин уроку було зрозуміло, що урок пройде, як то кажуть, на ура. Все чітко і ясно - так, як і повинно бути в математиці. Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульовані вчителем чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу. Також на початку уроку вчитель змотивувала учнів тим, що в кінці тижня на них чекає контрольна робота, тож треба повторити матеріал за 10-й клас, виявити прогалини в знаннях і виправити недоліки.
Отже, щоб встановити правильність і усвідомленість засвоєних у минулому році знань, Тетяна Володимирівна провела спочатку фронтальне опитування. Коли учень вагався з відповіддю, вона пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору. Я одразу помітила, наскільки вміло вчитель допомагає і направляє хід думок учнів у потрібному напрямку.
Після теоретичного опитування перейшли до розв'язування завдань біля дошки. Учні по троє виходять до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад сусіда. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки, виправляти якісь неточності. Таким чином учні за досить короткий час пригадали різні методи розв'язання нерівностей, обговорили на яких саме етапах розв'язання частіше за все трапляються помилки і з якої причини. Для себе я відмітила той факт, що та позитивна емоційно-психологічна атмосфера, яку змогла створити на уроці Тетяна Володимирівна, дозволила учням активно включитися в обговорення питань, не соромитися виражати свої думки, оскільки учням дуже приємно усвідомлювати, що їх думка значуща.
Для закріплення матеріалу вчитель почала викликати учнів по одному до дошки з коментуванням і детальними поясненнями учнем кожного кроку розв'язання. Як на мене, такий прийом досить корисний, оскільки не лише вимагає від учня гарного знання теми, а й спрямований на розвиток математичного мовлення, спонукає учня говорити чітко, ясно і лаконічно. В кінці уроку Тетяна Володимирівна дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в контрольній роботі, а тому учні ще матимуть можливість потренуватись у своїх вміннях.
Проведена вчителем рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що вчителю вдалося досягти цілей уроку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий