В закріпленому за мною 11-Б класі сьогодні за розкладом першим уроком була алгебра. Діти продовжують вивчати "Показникові рівняння і нерівності" . Одразу після дзвоника вони почали повторювати теоретичний мтеріал, як їх вчила Тетяна Володимирівна, щоб вона одразу могла опитати їх. Фронтальнее опитування показало, що не всі учні відповідально поставились до завдання і не вивчили теорію. Тому Тетяна Володимирівна була змушена дати їм трохи часу на повторення а потім викликала їх до дошки для розвязання завдань, після чого вони повинні були проговорити, на який саме теоретичний матеріал вони спирались при розвязанні. В деяких учнів виникали з цим труднощі, тому їх відповідь доповнював увесь клас. Протягом усього уроку відбувалося колективне обговорення і повторення матеріалу за минулі роки. Таким чином в ході уроку учні вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу ситуацій і відповідної інформації, приймати продумані рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися одне з одним.
Наступний урок, який ми відвідали - урок геометрії в 11-А класі. Перед вивченням нової теми вчитель розсадила дітей по одному за парту і провела невеличкий математичний диктант. Потім була проведена самостійна робота за трьома рівнями складності. Обрати собі рівень Олена Олександрівна дала учням самим. А поки учні писали самостійну на листочках, вчитель перевіряла наявність домашнього завдання в їх зошитах.
Після цього почалося вивчення нової теми "Паралелепіпед". Вчитель викладала матеріал чітко, ясно, лаконічно, іноді виходила на рівень діалогу з учнями, проводила аналогії з вже вивченим раніше матеріалом. Для наочності використовувала схеми і моделі різних видів, щоб учні могли бачити ребра, грані, діагоналі, площини перерізу многогранника. Було видно, що учням цікаво і вони намагаються вникнути і зрозуміти матеріал, постійно уточнюючи у вчителя деталі, роблячи для себе помітки в зошитах.
Так приямно спостерігати за старанністю і самостійністю одинадцятикласників, дітей які вже зовсім скоро повинні будуть здавати ЗНО, покладаючись лише на себе, свою память і свої сили. Хочеться побажати їм успіху і нових математичних звершень!
Наступний урок, який ми відвідали - урок геометрії в 11-А класі. Перед вивченням нової теми вчитель розсадила дітей по одному за парту і провела невеличкий математичний диктант. Потім була проведена самостійна робота за трьома рівнями складності. Обрати собі рівень Олена Олександрівна дала учням самим. А поки учні писали самостійну на листочках, вчитель перевіряла наявність домашнього завдання в їх зошитах.
Після цього почалося вивчення нової теми "Паралелепіпед". Вчитель викладала матеріал чітко, ясно, лаконічно, іноді виходила на рівень діалогу з учнями, проводила аналогії з вже вивченим раніше матеріалом. Для наочності використовувала схеми і моделі різних видів, щоб учні могли бачити ребра, грані, діагоналі, площини перерізу многогранника. Було видно, що учням цікаво і вони намагаються вникнути і зрозуміти матеріал, постійно уточнюючи у вчителя деталі, роблячи для себе помітки в зошитах.
Так приямно спостерігати за старанністю і самостійністю одинадцятикласників, дітей які вже зовсім скоро повинні будуть здавати ЗНО, покладаючись лише на себе, свою память і свої сили. Хочеться побажати їм успіху і нових математичних звершень!
Комментариев нет:
Отправить комментарий