Наш другий тиждень педагогічної практики позаду! Так швидко летить час, особливо коли кожен день цікавий і пізнавальний.
Сьогоднішній день розпочався з уроку історії у 11-Б класі. З метою активізації класу, налаштування учнів на успішну роботу вчитель використовувала творчі завдання, також був вдало підібраний епіграф до уроку. Час від часу викладач акцентував увагу учнів на якихось важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, він звертав увагу учнів на якісь значущі, ключові факти, які є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми. Це сприяло виробленню в учнів уміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, а також змушувало їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину.
Хочу відзначити, що учні активно включалися в обговорення питань, що задавалися вчителем, не соромились висловлювати свої думки. Учитель же заохочував таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це, як я вважаю, сприяло внутрішньому розкріпаченню учнів, оскільки ніхто не відчував себе зайвим і також учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні поводили себе дисципліновано, тому що були включені в роботу і не відволікалися.
Також ми разом з колегою-практикантком Оксаною Олександрівною відвідали урок алгебри в 9-В класі. Тема уроку - "Функція. Побудова графіків функцій". Тип уроку -комбінований. Організаційний етап не зайняв багато часу, але був дуже важливим для мобілізації уваги учнів та внутрішньої готовності до перевірки знань, отриманих на попередньому уроці і вивчення нового матеріалу. Після перевірки домашнього завдання та з'ясування усіх запитань, що виникли в ході його розв'язування, перейшли до розв'язування завдань з підручника біля дошки. Олена Олександрівна звертала увагу дітей на кожну деталь, пояснювала кожен момент, щоб вони нічого не пропустили і не забули, визначаючи область значень функції, будуючи графік функції і т.д. Тож на уроці учні були досить уважними і активними.
Сьогодні ми з Оксаною Олександрівною провели факультатив для деяких учнів, які погано володіють навичками розрахунків. Діти дуже старанні і слухняні, готові вчитися і дізнаватися щось нове, тому ми впевнені, що у них все вийде!
Ось так закінчився другий тиждень нашої практики в КНВК 35 "Імпульс".
Комментариев нет:
Отправить комментарий