По дорозі до школи я замислилась над тим, наскільки багато часу проводить дитина в стінах школи. А отже, наскільки важливим є те, що дає вона людині. "Учитель - майстер життя", - як кажуть в народі. Його завдання - навчити дітей жити, бути людьми на землі, а це нелегке завдання. Вчитель має бути чуйним, справедливим, тактовим, терпеливим. Такий вчитель може заохотити до роботи однією тільки лагідною посмішкою, він вкладає в дітей тепло своєї душі, кожного дня сіє зерна знань, які через деякий час проростуть і дадуть свої плоди. І сьогодні я помітила на уроках, як малесенькими-малесенькими, але впевненими, кроками вчителі йдуть до цієї мети, залучаючи і надихаючи на співпрацю учнів.
Ми разом з колегою-практиканткою Оксаною Олександрівною відвідали уроки з алгебри у 11-Б і 11-А класах, знову ж таки у 4 підгрупах. Все ще відбувається підготовка до важливої контрольної роботи. На цьому уроці повторювали похідну функції. Почався урок з перевірки домашнього завдання. На жаль, не всі одинадцятикласники сумлінно і відповідально поставилися до домашньої роботи. Тетяну Володимирівну це засмутило, але вона не показала цього учням. Лише спокійно сказала, що вони вже мають самостійно вирішувати і обирати, що для них важливе, але також повинні пам'ятати, що в кінці року на них чекає ЗНО і навіть маленька прогалина в знаннях через нерозв'язане домашнє завдання може дуже вплинути на результат. Як не дивно, але такий підхід, при якому учні почувають себе самостійними, дорослими, з правом самим щось вирішувати, дійсно мотивує їх до сумлінного навчання. Таким чином вчитель застосувує елементи самоосвіти і самовиховання.
В процесі уроку Тетяна Володимирівна виправляла помилки в розв'язаннні учнями завдань, у випадках затруднень робила підказки. Також вона дотримувалася таких дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності, систематичності, послідовності, доступності. Тетяна Володимирівна привертала увагу дітей до аналізу виконаних прикладів, виконання самооцінки.
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів відбувалася протягом всього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, потреби у знаннях, розумінні необхідності вивченого у житті.
В процесі уроку Тетяна Володимирівна виправляла помилки в розв'язаннні учнями завдань, у випадках затруднень робила підказки. Також вона дотримувалася таких дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності, систематичності, послідовності, доступності. Тетяна Володимирівна привертала увагу дітей до аналізу виконаних прикладів, виконання самооцінки.
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів відбувалася протягом всього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, потреби у знаннях, розумінні необхідності вивченого у житті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий