"Долго длится как всегда, день с названием среда" - як то кажусь. Сьогодні був напрочуд спокійний день. Не знаю, чи то погода так вплинула, але здавалось, що все неначе уповільнилось, ніхто нікуди не поспішає, всі спокійні і зайняті роботою. Одним словом, день задав усім робочу атмосферу.
Я відвідала урок зарубіжної літератури в закріпленому за мною 11-Б класі. На уроці багато уваги приділялося розвитку пізнавальних компетентностей учнів. Урок був детально продуманий, тому кожна хвилина була раціонально використана, доречно застосоване ІКТ. Олена Сергіївна приділяє належну увагу розвитку умінь самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці.
Також я відвідала уроки алгебри в 11-А з двома підгрупами. Тема - "Показникові рівняння". На початку уроку перед учнями були поставлені завдання, на які протягом уроку неодноразово наголошувалося. Потім вчитель почала перевіряти як учні виконали домашнє завдання, по одному викликаючи до дошки на кожен приклад, де вже завчасно були записані відповіді. Тетяна Володимирівна просила учнів пояснювати як отрималися ці відповіді і яка різниця між схожими на перший погляд завданнями, чому у них різні способи розвязування, на що треба звертати увагу.
Актуалізація опорних знань була проведена за допомогою фронтального опитування. Перед тим, як почати пояснювати новий матеріал, Тетяна Володимирівна провела мотивацію навчальної діяльності, повідомивши про те, що в ЗНО 2018 року досить велика частина завдань з показниковими рівняннями і нерівностями, тим самим зацікавивши і заохотивши учнів на сприймання нової теми. Після викладення теоретичного матеріалу перейшли до практики - розв'язування найпростіших рівнянь біля дошки. Методи навчання, використовувані Тетяною Володимирівною під час уроку, різноманітні - словесні, наочні, практичні, логічні та інші. Вони сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу учнями. Тому урок пройшов досить плідно.
Також я провела з учнями свого класу годину спілкування на тему "Як уникнути кримінальної ситуації?". Учні мають знати свої права, але й не забувати про обов’язки, дотримуватися їх,
Я відвідала урок зарубіжної літератури в закріпленому за мною 11-Б класі. На уроці багато уваги приділялося розвитку пізнавальних компетентностей учнів. Урок був детально продуманий, тому кожна хвилина була раціонально використана, доречно застосоване ІКТ. Олена Сергіївна приділяє належну увагу розвитку умінь самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці.
Також я відвідала уроки алгебри в 11-А з двома підгрупами. Тема - "Показникові рівняння". На початку уроку перед учнями були поставлені завдання, на які протягом уроку неодноразово наголошувалося. Потім вчитель почала перевіряти як учні виконали домашнє завдання, по одному викликаючи до дошки на кожен приклад, де вже завчасно були записані відповіді. Тетяна Володимирівна просила учнів пояснювати як отрималися ці відповіді і яка різниця між схожими на перший погляд завданнями, чому у них різні способи розвязування, на що треба звертати увагу.
Актуалізація опорних знань була проведена за допомогою фронтального опитування. Перед тим, як почати пояснювати новий матеріал, Тетяна Володимирівна провела мотивацію навчальної діяльності, повідомивши про те, що в ЗНО 2018 року досить велика частина завдань з показниковими рівняннями і нерівностями, тим самим зацікавивши і заохотивши учнів на сприймання нової теми. Після викладення теоретичного матеріалу перейшли до практики - розв'язування найпростіших рівнянь біля дошки. Методи навчання, використовувані Тетяною Володимирівною під час уроку, різноманітні - словесні, наочні, практичні, логічні та інші. Вони сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу учнями. Тому урок пройшов досить плідно.
Також я провела з учнями свого класу годину спілкування на тему "Як уникнути кримінальної ситуації?". Учні мають знати свої права, але й не забувати про обов’язки, дотримуватися їх,
виховувати в собі почуття людської гідності для того щоб уміти захистити себе, щоб не порушувати законів, щоб не припуститися невиправних помилок, щоб уникнути кримінальних ситуацій. Тож я запропонувала учням заповнити таблицю, поділену на 2 колонки -права/обовязки громадянина в державі, в школі, вдома.
Комментариев нет:
Отправить комментарий