Сьогоднішній мій день був присвячений підготовці до уроку з теми "Логарифми та їх властивості", який я буду проводити вже завтра. Заздалегідь мною був підготовлений конспект уроку, тому я мала обговорити його разом з Тетяною Володимирівною.
Розмова з вчителем була для мене дуже корисною, оскільки тетяна Володимирівна не тільки дала поради щодо деяких моментів уроку, а й підтримувала морально. Оскільки я маю провести два уроки - для першої і для другої групи, Тетяна Володимирівна розказала особливості кожної з груп - перша група сильна, тому краще більше уваги присвятити теорії, в іншій групі доречніше буде виділити більше часу на розвязування логарифмів, скоротивши подачу теоретичного матеріалу, задиктувати учням лише основне. Також Тетяна Володимирівна дала поради щодо того, як підвести учнів під основне поняття - поняття логарифму, поділилася своїм досвідом. Разом з нею ми визначили, який спосіб краще обрати для кожної групи, з чого почати, які поняття добре знайомі учням, а яким треба приділити більше уваги.
Також сьогодні в школі був трудовий десант, в якому приймали участь вчителі та учні 1-11 класів, тому вранці я провела виховну годину "Школа - мій дім", спрямовану на трудове виховання дітей, на розвиток ціннісного ставлення до праці і природи, на виховання в них працелюбності, поваги до своєї та чужої праці. Оскільки школа для дітей - друга домівка, в якій вони проводять більшість часу і усвідомлюють, що помешкання добрих, трудящих і щиросердних людей видно здалеку, діти поставилися дуже серйозно до виховного заходу.
Розмова з вчителем була для мене дуже корисною, оскільки тетяна Володимирівна не тільки дала поради щодо деяких моментів уроку, а й підтримувала морально. Оскільки я маю провести два уроки - для першої і для другої групи, Тетяна Володимирівна розказала особливості кожної з груп - перша група сильна, тому краще більше уваги присвятити теорії, в іншій групі доречніше буде виділити більше часу на розвязування логарифмів, скоротивши подачу теоретичного матеріалу, задиктувати учням лише основне. Також Тетяна Володимирівна дала поради щодо того, як підвести учнів під основне поняття - поняття логарифму, поділилася своїм досвідом. Разом з нею ми визначили, який спосіб краще обрати для кожної групи, з чого почати, які поняття добре знайомі учням, а яким треба приділити більше уваги.
Також сьогодні в школі був трудовий десант, в якому приймали участь вчителі та учні 1-11 класів, тому вранці я провела виховну годину "Школа - мій дім", спрямовану на трудове виховання дітей, на розвиток ціннісного ставлення до праці і природи, на виховання в них працелюбності, поваги до своєї та чужої праці. Оскільки школа для дітей - друга домівка, в якій вони проводять більшість часу і усвідомлюють, що помешкання добрих, трудящих і щиросердних людей видно здалеку, діти поставилися дуже серйозно до виховного заходу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий