Ось уже і понеділок. Так швидко промайнули вихідні, наче їх і не було. Почався новий навчальний тиждень, і він просто зобов'язаний бути продуктивним і цікавим.
Сьогодні я відвідала уроки алгебри у 11-А і 11-Б класах. Дуже помітна різниця між рівнями засвоєння попереднього матеріалу у цих двох класах. Здавалось б, матеріал один і той же, і темп роботи в обох підгрупах майже однаковий, але один клас може похизуватися довгостроковою пам'яттю, а інший багато чого вже забув із матеріалу попередніх тем. Діти губляться біля дошки, коли бачать щось із того, що вчили давно. Тому Тетяна Володимирівна постійно говорить учням, наскільки важливе повторення. І на уроках для цього підбирає систему завдань, для розв'язування яких від учня вимагається не тільки знати дану тему, але й пам'ятати минулі теми.
Разом з учнями Тетяна Володимирівна провела аналіз контрольної роботи з алгебри, написаної в пятницю і запросила декількох учнів до дошки, щоб виконати роботу над помилками. Було помічено, що більшість помилок учні зробили, вже дійшовши в ході розвязування складної нерівності до елементарного прикладу - заплуталися зі знаками, щочь не помітили, про щось забули. Таким чином, вчителю знову прийшлося нагадувати учням про повторення, про уважність, зосередженість, які так необхідні в навчанні і особливо під час ЗНО. Це дуже змотивувало старшокласників і до кінця уроку вони були дуже уважні, старалися біля дошки проговорювати вголос важливі моменти.
На цьому уроці почалося вивчення нової теми "Показникова функція". Спочатку Тетяна Володимирівна провела фронтальне опитування з метою повторення властивостей степеня, виявила що діти знають про функцію. Після цього діти виходили до дошки розв'язувати завдання з підручника. Коли комусь щось було не зрозуміло, вчитель давала змогу одноклассникам пояснити учню це. Якщо відповіді на питання не було у класу, пояснювала Тетяна Володимирівна. Цим самим вона вчить одинадцятикласників допомагати один одному в навчанні і таким чином самим закріплювати матеріал. І це дійсно діє.
Урок пройшов у помірному темпі, але дуже продуктивно, оскільки по відповідям учнів і їх роботі біля дошки було видно, що вони добре засвоїли нову тему.
Сьогодні я відвідала уроки алгебри у 11-А і 11-Б класах. Дуже помітна різниця між рівнями засвоєння попереднього матеріалу у цих двох класах. Здавалось б, матеріал один і той же, і темп роботи в обох підгрупах майже однаковий, але один клас може похизуватися довгостроковою пам'яттю, а інший багато чого вже забув із матеріалу попередніх тем. Діти губляться біля дошки, коли бачать щось із того, що вчили давно. Тому Тетяна Володимирівна постійно говорить учням, наскільки важливе повторення. І на уроках для цього підбирає систему завдань, для розв'язування яких від учня вимагається не тільки знати дану тему, але й пам'ятати минулі теми.
Разом з учнями Тетяна Володимирівна провела аналіз контрольної роботи з алгебри, написаної в пятницю і запросила декількох учнів до дошки, щоб виконати роботу над помилками. Було помічено, що більшість помилок учні зробили, вже дійшовши в ході розвязування складної нерівності до елементарного прикладу - заплуталися зі знаками, щочь не помітили, про щось забули. Таким чином, вчителю знову прийшлося нагадувати учням про повторення, про уважність, зосередженість, які так необхідні в навчанні і особливо під час ЗНО. Це дуже змотивувало старшокласників і до кінця уроку вони були дуже уважні, старалися біля дошки проговорювати вголос важливі моменти.
На цьому уроці почалося вивчення нової теми "Показникова функція". Спочатку Тетяна Володимирівна провела фронтальне опитування з метою повторення властивостей степеня, виявила що діти знають про функцію. Після цього діти виходили до дошки розв'язувати завдання з підручника. Коли комусь щось було не зрозуміло, вчитель давала змогу одноклассникам пояснити учню це. Якщо відповіді на питання не було у класу, пояснювала Тетяна Володимирівна. Цим самим вона вчить одинадцятикласників допомагати один одному в навчанні і таким чином самим закріплювати матеріал. І це дійсно діє.
Урок пройшов у помірному темпі, але дуже продуктивно, оскільки по відповідям учнів і їх роботі біля дошки було видно, що вони добре засвоїли нову тему.
Комментариев нет:
Отправить комментарий