четверг, 20 сентября 2018 г.

Педагогічна практика. День тринадцятий (20.09.18)

Сьогодні мій день повністю був присвячений відвідуванню уроків алгебри. Спочатку в 11-Б була алгебра. Після перевірки домашнього завдання, Тетяна Володимирівна провела актуалізацію опорних знань. Вчитель заздалегідь підготувала картки, в які учні записували рішення, відповіді і здали для перевірки. Оскільки діти вже не перший урок вивчають показникові нерівності, то на цьому уроці учні закріплювали і удосконалювали навички їх розв'язання біля дошки і в зошитах. І знову ж таки, який урок поспіль Тетяна Володимирівна мотивує дітей тим, що в ЗНО багато показникових нерівностей і рівнянь, тому учням пострібно чітко знати різницю між ними і способами розв'язання. У завершальній частині уроку по традиції закріплення основних моментів, рефлексія. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання. Для себе на цьому уроці я відмітила, що вчитель  вміло тримається перед класом, володіє ним, до дітей відноситься з повагою, дотримує тактовність, тож взаємостосунки дітей з вчителем довірчі. До окремих учнів Тетяна Володимирівна застосовує індивідуальних підхід. 

В 9-В за розкладом сьогодні теж алгебра, тому ми вирішили бути присутніми на ній. Тема - "Властивості функції". Урок почався тільки після того, як всі діти підготувалися і на партах лежало все необхідне, вчитель зачекала. Потім було проведено актуалізацію опорних знань: "Що таке функція? Як задати? Які 2 основних способи задання ф-ції ми з вами використовуємо? Які властивості ф-ції ви знаєте? Що таке нулі ф-ції? Де вони на графіку? Скільки нулів може мати ф-ція?". Після актуалізації учні розвязували завдання біля дошки. Учні дуже уважні і старанні. Урок був проведений на високому рівні.

На цьому уроці найбільше мені сподобалося те, що Олена Олександрівна постійно використовує якісь приказки, вислови, приклади з життя, які допомагають учням краще запамязати матеріал. Зокрема, при повторенні властивостей функцій, коли учні заплутались з проміжками монотонності однієї з функцій, вчитель нагадала їм дві приказки: "Тише едешь - дальше будешь"( для спадної ф-ції) і "Чем дальше в лес - тем больше дров" (для зростаючої). Таким чином діти швидко згадали в чому відмінність і як швидко визначити ці проміжки. 

День був дуже насиченим і приніс багато корисного!

Комментариев нет:

Отправить комментарий