Сьогодні я зустрілась із куратоом з педагогічної практики для обговорення майбутньої пари. На консультації Лариса Олександрівна ознайомилась з моїм конспектом лекційного заняття, надала певні методичні рекомендації, внесла певні правки.
Також я відвідала першу пару студентки-практикантки Шмагло Карини Сергіївни. Це було лекційне заняття з "Додаткових розділів алгебри" на 4-му курсі в групі МІ-15 з теми "Розв'язання алгебраїчних рівнянь n-го степеня в полі комплексних чисел". Лекція почалась з повторення попереднього матеріалу - Карина Сергіївна попросила студентів погортати конспект, щоб нададати основні моменти. Далі для мотивації навчальної діяльності Карина Сергіївна поставила перед студентами проблемне питання: чи можна вивести загальне рівняння в радикалах для розв'язання рівнянь n-го степеня? Це допомогло налаштувати на роботу та зацікавити аудиторію. Новий матеріал був поданий індуктивним методом у вигляді евристичної бесіди: від рівняння першого порядку (лінійного) до рівняння n-го порядку. Для кращого сприйняття викладач записувала основні моменти і формули на дошці. Карина Сергіївна залучала студентів до узагальнення відомостей відомих їм рівнянь, таких як лінійне, квадратне та кубічне. Для закріплення матеріалу було розглянуто приклад. Загалом лекція пройшла добре. Мета була досягнута.
Також я відвідала першу пару студентки-практикантки Шмагло Карини Сергіївни. Це було лекційне заняття з "Додаткових розділів алгебри" на 4-му курсі в групі МІ-15 з теми "Розв'язання алгебраїчних рівнянь n-го степеня в полі комплексних чисел". Лекція почалась з повторення попереднього матеріалу - Карина Сергіївна попросила студентів погортати конспект, щоб нададати основні моменти. Далі для мотивації навчальної діяльності Карина Сергіївна поставила перед студентами проблемне питання: чи можна вивести загальне рівняння в радикалах для розв'язання рівнянь n-го степеня? Це допомогло налаштувати на роботу та зацікавити аудиторію. Новий матеріал був поданий індуктивним методом у вигляді евристичної бесіди: від рівняння першого порядку (лінійного) до рівняння n-го порядку. Для кращого сприйняття викладач записувала основні моменти і формули на дошці. Карина Сергіївна залучала студентів до узагальнення відомостей відомих їм рівнянь, таких як лінійне, квадратне та кубічне. Для закріплення матеріалу було розглянуто приклад. Загалом лекція пройшла добре. Мета була досягнута.
Далі я відвідала лекцію з лінійної алгебри на 1 курсі в групі І-18, яку проводила студентка-практикантка Мельниченко Юлія Анатоліївна. Тема заняття: "Розмірність та базис векторного простору". Лекція розпочалась організовано, студенти не запізнювались і були своєчасно підготовлені до заняття. Спочатку Юля Анатоліївна здійснила перевірку присутніх. Це допомогло студентам налаштуватись на лекцію після перерви.
Для мотивації навчальної діяльності Юлія Анатоліївна розповіла про важливість даної теми для подальшого вивчення лінійної алгебри. Виклад матеріалу відбувався строго за планом, також викладач зазначала важливі моменти та наголошувала, що їх треба підкреслити або виділити іншим кольором. Зв'язок з аудиторією здійснювався у формі запитань, з допомогою яких перевірявся рівень розуміння матеріалу. Студенти були старанними та дисциплінованими, у разі необхідності задавали питання. Загалом лекція пройшла на високому рівні. Юлія Анатоліївна відмітила, що на парі встигли виконати все заплановане. Мета була досягнута.
Для мотивації навчальної діяльності Юлія Анатоліївна розповіла про важливість даної теми для подальшого вивчення лінійної алгебри. Виклад матеріалу відбувався строго за планом, також викладач зазначала важливі моменти та наголошувала, що їх треба підкреслити або виділити іншим кольором. Зв'язок з аудиторією здійснювався у формі запитань, з допомогою яких перевірявся рівень розуміння матеріалу. Студенти були старанними та дисциплінованими, у разі необхідності задавали питання. Загалом лекція пройшла на високому рівні. Юлія Анатоліївна відмітила, що на парі встигли виконати все заплановане. Мета була досягнута.
Комментариев нет:
Отправить комментарий