Сьогодні я працювала над документацією: повністю закінчила складати індивідуальний план та оформила лист оцінки виробничої практики. Також попрацювала над конспектом лекції з аналітичної геометрії з теми "Ранг матриці. Критерій сумісності і визначеності СЛР", яку я проведу вже наступного понеділка.
Потім я відвідала практичне заняття з лінійної алгебри на 1 курсі в групі І-18, яке проводила старший викладач, кандидат педагогічних наук - Армаш Тетяна Сергіївна з теми "Розв'язання систем лінійних рівнянь методом Жордана-Гаусса". Пара розпочалась з перевірки присутніх. Далі Тетяна Сергіївна оголосила план роботи на пару, першим пунктом якого, було написання невеликої самостійної роботи. В ній треба було розв'язати СЛР методом Гаусса. Під час написання самостійної роботи, студенти були спокійні, зосереджені та уважні, а Тетяна Сергіївна слідкувала за дисципліною. Далі перейшли до розв'язування різних типів задач біля дошки. Сподобалось те, що викладач поводилась невимушено та наводила доречні жарти, створюючи приємну доброзичливу атмосферу. Перед розв'язанням задач, студенти пригадувати теорію. Вони були активними та висловлювали бажання піти до дошки. Загалом заняття пройшло на високому рівні. Мета і завдання були досягнуті.
Також сьогодні відбулась звітна конференція з педагогічної практики у ЗНЗ, на якій студенти групи МІм-13 висловили свої враження та зазначили проблеми, з якими стикалися за вісім тижнів практики у школі.
Та частина методистів, яка була присутньою, активно брала участь в обговоренні.
Одним із важливих запитань конференції стало наступне: Подання звітної документації. Як зручніше? Оскільки як в паперового, так і в електронного способів є свої недоліки та переваги, то його можна віднести до риторичних.
У висновках були вказані набрані за практику бали та надія на те, що кожен з нас хоча б спробує попрацювати в школі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий