понедельник, 5 ноября 2018 г.

Педагогічна практика у ВНЗ. День шостий (05.11.18)

Сьогодні був хвилюючий день, оскільки сьогодні я провела перше лекційне заняття з лінійної алгебри в групі МІ-17. Тема: "Ранг матриці. Критерій сумісності і визначеності СЛР".
На початку лекції я провела актуалізацію опорних знань у формі фронтального опитування. Ми вияснили такі питання: яка система лінійних рівнянь називається сумісною (несумісною), визначеною (невизначеною). Оскільки це не нова тема, а продовження 3-го питання лекції, то я попросила студентів погортати конспект і пригадати, що таке ранг матриці, як формулюється теорема Кронекера-Капеллі (критерій сумісності СЛР). Після ряду вступних зауважень перед студентами було поставлене питання про структуру доведення теореми. Зясувавши, що доведення складається з 2-х частин, я залучала студентів безпосередньо до самого доведення. Студенти охоче співпрацювали. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці. В кінці пари разом з студентами була проведена рефлекція заняття та підведені підсумки. Встигли виконати все заплановане, мета і завдання лекції були досягнуті. 

Потім я відвідала лекцію з предмету "Алгебра та теорія чисел" на 1 курсі в групі МІ-18, яку проводила  кандидат педагогічних наук, доцент - Черних Лариса Олександрівна. Тема: "Формули логіки висловлень та їх рівносильність". Лекція розпочалась вчасно з організаційного моменту: Лариса Олександрівна перевірила присутніх та коротко охарактеризувала написану на минулій парі самостійну роботу. Далі була проведена актуалізація опорних знань, викладач проговорила основні моменти минулої лекції, а студенти усно пригадали означення основних логічних операцій. 
Новий матеріал був поданий чітко по плану. Лариса Олександрівна не тільки чітко викладала теоретичний матеріал, а й звертала увагу на культуру оформлення конспектів. Наприклад, говорила: "пропустіть пару клітинок", "виділіть іншим кольором" тощо. При означенні формули логіки висловлень, викладач проводила паралелі з математикою, а саме зі змінними та формулами.  Для зосередження довільної уваги, Черних Л.О. змінювала тембр голосу, прохала студентів звернути увагу та робила паузи. Для закріплення матеріалу викладач пропонувала приклади. Загалом лекція пройшла на високому рівні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий