Сьогодні я відвела час на оформлення конспектів до лекційного заняття, яке я проведу вже у п'ятницю. Під час його оформлення я враховувала всі зауваження та поради Армаш Тетяни Сергіївни, які вона надавала під час консультацій.
Також я була присутня на практичному занятті, що проводила Армаш Т.С. з лінійної алгебри у групі МІ-16. Після того як були відмічені відсутні, викладач влштувала математичний диктант, що містив 5 теоретичних завдань та 3 практичних завдання з теми, яку студенти проходили на милому занятті. Викладач пильно слідкувала за тим щоб студенти не користувались зошитами та не списували під час диктанту. Після даної форм роботи, у формі бесіди були оговорені правильні відповіді на запитання математичного диктанту, таким чином був організований етап актуалізації знань. На наступному етапі студенти розв'язували задачі, оскільки учні працюють із задачами біля дошки по списку викладач слідкувала за порядком власноруч. Система завдань, яку зропонувала Тетяна Сергіївна мала чітку структуру та мала рівну диференціацію. Викладач намагалась охопити увагу всіх присутніх та мотивувала студентів до плідної роботи у актвному темпі. Впродовж пари студенти не мали змогу відволікатись на зайві справи, оскільки кожен був під увагою викладача. Наприкінці заняття учні отримали домащнєзавдання та були підбиті підсумки.
Також я була присутня на практичному занятті, що проводила Армаш Т.С. з лінійної алгебри у групі МІ-16. Після того як були відмічені відсутні, викладач влштувала математичний диктант, що містив 5 теоретичних завдань та 3 практичних завдання з теми, яку студенти проходили на милому занятті. Викладач пильно слідкувала за тим щоб студенти не користувались зошитами та не списували під час диктанту. Після даної форм роботи, у формі бесіди були оговорені правильні відповіді на запитання математичного диктанту, таким чином був організований етап актуалізації знань. На наступному етапі студенти розв'язували задачі, оскільки учні працюють із задачами біля дошки по списку викладач слідкувала за порядком власноруч. Система завдань, яку зропонувала Тетяна Сергіївна мала чітку структуру та мала рівну диференціацію. Викладач намагалась охопити увагу всіх присутніх та мотивувала студентів до плідної роботи у актвному темпі. Впродовж пари студенти не мали змогу відволікатись на зайві справи, оскільки кожен був під увагою викладача. Наприкінці заняття учні отримали домащнєзавдання та були підбиті підсумки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий