понедельник, 16 января 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місцедиференційованого навчання.  


Цей модуль допоміг мені дати відповіді на такі запитання:
 - Яким чином створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
   -Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до  навчання та допоможе досягнути поставлених навчальних цілей? 
      При виконанні учнями навчальних проектів я розглядатиму створення для  них різних умов. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. 

 Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.Учням також потрібне середовище, яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.   Присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів. Але з іншого боку, вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.
     Я продумала стратегії для здійснення диференційованого навчання, створила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні.
   Загалом дуже цікаво було проходити(вивчати) цей модуль. Я вважаю, що я на достатньому рівні володію організаторськими навичками. В подальшому буду лише вдосконалюватись.

Комментариев нет:

Отправить комментарий