В даному модулі ми:
1) обговорили шляхи розвитку в учнів "навичок 21 століття";
2) систематизували свої знання про інноваційні педагогічні технології;
3) розглянули приклади Портфоліо;
4) переглянули приклади педагогічних ідей про використання методу проектів;
Також ми ознайомились з таксономією Блума - про шість рівнів розвитку мислення учнів. Ця система допомагає учителю визначити навчальні цілі.
А ще ми виявили, що навчальний проект складається з "5 П":
Я хочу допомогти своїм учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в проекті. Хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів. Тема мого проекту буде актуальною, буде мати прикладний характер, поєднуватися з іншими навчальними предметами. В проекті маю на меті використовувати навички 21 століття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий