четверг, 5 января 2017 г.

Модуль 2. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, наскільки корисним в навчальному процесі є метод проектів. А оскільки проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів і підвищують їх рівень мотивації до навчання, то актуальним для мене, як для майбутнього вчителя математики,  було дізнатися, як саме проекти, реалізовані за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі.
 
В даному модулі ми:
1) обговорили шляхи розвитку в учнів "навичок 21 століття";
2) систематизували свої знання про інноваційні педагогічні технології;
3) розглянули приклади Портфоліо;
4) переглянули приклади педагогічних ідей про використання методу проектів;
Також ми ознайомились з таксономією Блума - про шість рівнів розвитку мислення учнів. Ця система допомагає учителю визначити навчальні цілі.


А ще ми виявили, що навчальний проект складається з "5 П":
Планування на майбутнє:
Я хочу допомогти своїм учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в проекті. Хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів. Тема мого проекту буде актуальною, буде мати прикладний характер, поєднуватися з іншими навчальними предметами. В проекті маю на меті використовувати навички 21 століття. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий