понедельник, 16 января 2017 г.

Модуль 8. Рефлексія

                                                                                  На цьому занятті ми:
Похожее изображение
  1. Поділилися прикладами учнівських робіт;
  2. Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 
  3. Проаналізували те, як ми проводимо оцінювання; 
  4. Доопрацювуємо плани оцінювання; 
  5. Створили  форми для підсумкового оцінювання;
  6. Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт; 

Під час цього модуля я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Поділилася з одногрупниками прикладом своєї учнівської роботи. Створила форму оцінювання. Знову ж таки, сподобалося, що ми працювали у групах, це значно полегшило роботу.
Також я:
  • Внесла зміни до Плану вивчення теми.
  • Проаналізувала на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів;
  • Продумала причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання;
  • Розробила форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий