На цьому занятті ми:
- Поділилися прикладами учнівських робіт;
- Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- Проаналізували те, як ми проводимо оцінювання;
- Доопрацювуємо плани оцінювання;
- Створили форми для підсумкового оцінювання;
- Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
Під час цього модуля я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Поділилася з одногрупниками прикладом своєї учнівської роботи. Створила форму оцінювання. Знову ж таки, сподобалося, що ми працювали у групах, це значно полегшило роботу.
Також я:
- Внесла зміни до Плану вивчення теми.
- Проаналізувала на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів;
- Продумала причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання;
- Розробила форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий