понедельник, 30 мая 2016 г.

Мультимедійна дошка

         Сучасну школу  вже неможливо уявити без комп’ютерної техніки та комп’ютерних технологій. Вони так міцно увійшли в наше життя, так закріпилися в ньому, що,  неможливо уявити людину, яка б  не розуміла про що йдеться. Освіта  не стала виключенням з цього процесу. 
         Все частіше в навчальних закладах можна почути термін «Інтерактивна дошка» і навіть «Мультимедійна дошка», дедалі більше учнів та викладачів зі щирим захопленням оглядають це «чудо техніки».
          Мультимедійна дошка – це універсальний технічний засіб візуальної комунікації і навчання, в якому поєднуютьсяхарактеристики звичайної дошки і новітніх комп’ютерних технологій. З її допомогою не просто відображається те, щовідбувається на комп'ютері, а здійснюється двосторонній взаємозв’язок між учителем і комп’ютером, за певних умов це може бути і тристороння взаємодія – учитель, учень і комп’ютер.



Інтерактивні дошки дозволяють учителеві:
-         супроводжувати демонстраційний матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко готувати матеріал під відповідну аудиторію;
-         робити записи на дошці «електронним маркером» різних кольорів на поверхні малюнку, який проектується з комп’ютера;
-         зберігати та друкувати зображення на дошці;
-         зберігати на комп’ютері увесь хід роботи на дошці;
-         працювати з зображенням у відповідний час роботи на дошці;
-          створювати прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці.
-         подавати досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами;
-         дозволяє моделювати абстрактні ідеї й поняття, не доторкаючись до комп'ютера, змінити модель, перенести об'єкт в інше місце екрана або встановити нові зв'язки між об'єктами;
-         працювати в режимі реального часу.

Інтерактивні дошки схожі на звичайні дошки, але в той же час вони допомагають учителеві використати засоби навчання легко й невимушено, перебуваючи в постійному контакті з класом.
Така дошка дозволяє учителеві збільшити сприйняття матеріалу за рахунок збільшення кількості ілюстративного матеріалу на уроці, як то картинка з Інтернету або великомасштабна таблиця, текстовий файл або географічна карта. Вона стає незамінним супутником учителя на уроці, відмінним доповненням його слів.
Учні сприймають інформацію швидше,  беруть участь у групових дискусіях, роблячи обговорення ще більш цікавими. Вони дозволяють їм виконувати спільну роботу, вирішувати загальне завдання, проводити перевірку знань відразу у всьому навчальному класі, організувати грамотний зворотний зв'язок “учень - вчитель”.

Комментариев нет:

Отправить комментарий